Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania:

1. Kto pokrywa koszty wymiany ?

Drogi Kliencie, to kupujący pokrywa kosz wysyłki do nas. Nie przyjmujemy wysyłek za pobraniem. Natomiast ponowna wysyłka do Państwa to nowo złożone zamówienie więc jeśli zakupy przewyższą kwotę 100 zł wysyłka przysługuje gratis. 

2. Jak długo trwa wymiana przedmiotu ?

Wymiana przedmiotu to złożenie nowego zamówienia. W przeciągu 24 h od chwili złożenia zamówienia wysyłamy przedmiot, z tym zastrzeżeniem że maksymalnie może to opóźnić się do 48h. 

3. Czy mogę dopłacić np. 20 zł dołączając do paczki zwrotnej prośbę o przesłanie rozmiaru większego.

Nie akceptujemy takiej formy zwrotu. W celu złożenia zwrotu należy dokonać nowe zamówienie. Za poprzednie zamówienie dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty.

4. Co jeśli to anmir.pl wyśle zły lub wadliwy towar ?

Każdemu zdarzają się pomyłki. My również nie możemy zagwarantować że kiedyś coś przeoczymy. Jednak potrafimy przyznać się do każdego błędu. Oczywiście pokrywamy koszty wysyłki do nas, jeśli Kupujący stwierdzi nasz błąd. Jednak każdą taką sytuację rozpatrujemy indywidualnie.  

5. Czy muszę wypełniać jakikolwiek formularz dokonując formularz zwrotu/wymiany ?

Tak, są do wyboru dwie opcje, tradycyjny formularz który należy wydrukowac i dołączyć do przesyłki. Druga opcja to wypełnienia formularza na komputerze, wydrukowanie gotowego oraz dołączenie go do przesyłki. Tutaj link do wytłumaczenia systemu zwrotów w ANMIR.PL WYMIANY I ZWROTY

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel